Bloggintresserade

tisdag 10 augusti 2010

Det händer grejjor........

Tack alla snälla ni som besöker min blogg och lämnar söta spår efter er ,blir så himla glad,!! Just nu är det febril verksamhet här hemma inför träffen och jag hinner dåligt med att hälsa på alla fina bloggvänner, ber om ursäkt för detta men snart ska trycket lätta och allt bli som vanligt...måste hinna i kapp bara!! Igår var det massvis med besökare här på bloggen och då undrar man ju vad som står på ...efter lite detektivarbete hittade jag detta!!!! Man blir ju sååå glad!!! Tjiiihooo!! Tusen tack !!!!! Idag har jag varit hos SCRAP LYCKAN och fått FINA priser till träffen, måste säga att dessa sponsorer ska få en stor eloge för att dom ställer upp med hur vackra priser som helst och det är inte lite ska jag be att få meddela !!!!! När jag kom hem låg det ännu mer härliga saker i brevlådan från VILDA STAMPS !!! Bugar och bockar gör vi alla som är med på träffen! Kortet jag gjort idag är väl passande för en sommrig dag som i dag...bubbelplast-stämplat med lila acryl mistat med Rusty Hinge. Tim Holtz text stämpel och en text-blomma. Blommor blommor blommor och en Inkido-fjäril!!!
Lovade att visa min nya ek-bubbelstans och den var lite blyg så jag satte Martha stewart doilylace brevid!!! Fniss fniss....dom här två har jag använt till mitt kort!!!
Stor kram på er alla
I morgon bloggar jag för första gången ett alster jag aldrig visat tidigare men gjort några stycken!!!
Hoppas vi ses då!!

5 kommentarer:

  1. Hi Lina, you been treating yourself good girl!!
    love the card its so beautiful, love the words, very true.
    hugs chris xx
    looking forward to something we have not seen before!

    SvaraRadera
  2. Härligt sommrigt kort! Gillar bubbelstansen starkt! *Ha-begär* =) Det ska bli så himla kul på träffen jag längtar men är ändå lite orolig för jag hatar att köra igenom gbg jag tar ofta fel fil mot Oslo (tror jag att det är) ist för mot uddevalla haha. Men det ger sig om jag kommer fram eller inte. Jag får ta och låna en GPS!! Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart, härligt kort!!! Den där stansen är ju helt underbar, måste nog nästan ha den!!!

    Nu har vi fixat boende! Har hundvakt ordnat, så familjen följer med. Vi ska bo i minisvit (det du!!) på Fars Hatt. Ååååh, vad jag längtar!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow Lina this is stunning the colours and papers you have chosen to work with are gorgeous so are the flowers I love this so much.
    Hugs
    Lorraine x

    SvaraRadera
  5. Roligt att se att du dikekt använder dina nya saker, precis som jag gör. Tänker då på "hjulspetsen". Färgerna du använt är underbart somriga! Näää R håller sig borta från frysen annars får han med mig att göra! Kram.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina