Bloggintresserade

onsdag 5 januari 2011

Lila jultag....

Hej på er!!
Hrm...ja nu har ju julen varit och till och med nyår, men man kan väl få dröja sig kvar lite grand?
Jag har beatämt mig för att göra julkort löpande under året eftersom det under 2010 blev en smula hektiskt på slutet...alla julkorten från oss kom inte iväg i tid om jag ska vara ärlig, så nu blir det uppryckning!! Hihihhi!
Här har jag använt min favvo stämpal...tror den kommer vara helt utsliten till nästa år, men jag ska spara den och minnas va mycket roligt jag haft tillsammans med den!!! Hihiih. Vissa saker tröttnar man bara inte på.
I morgon händer det spännande saker hos Scrap&Hobby, glöm inte att titta dit!
Må så gott
Kramar Lina
Hello there!!
I know, Chistmas is in the rearwiew mirror, but I´d like to keep it fresh in my mind just a little while longer. Decided on making Christmascards starting now, just cause of the cheer fact that not all of our cards this year got in the postmans bag before duedate!! The brutal truth from me guys!! So this year I´m starting out right in the begining to be done in time!!
A tag from me today, it was given to a dear friend of mine, or her mum actually! I love those vintage pictures and my beloved brick-wall stamp!!
Thank you for stoping by today!!!
Hugs Lina

8 kommentarer:

  1. Superfin tag! Det är smart att börja med julkorten i tid. Men jag har så svårt att göra julkort nu känner jag. Men det kanske kommer. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Super snygg tags....Under 2011 ska det bli min modell att använd tags mera i skapandet!
    God fortsättning Lina!
    Kramen, BI

    SvaraRadera
  3. Så härlig tag! Jag håller med dig om julkorten. Själv tänkte jag göra ett par per veckan så länge vi har snö. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hi Lina, this is gorgeous, I too love that brick stamp, where is it from?
    a stunning tag lina.
    hugs chris xx

    SvaraRadera
  5. Hej igen! Grattis till vinsten på månadsutmaningen...för det var väl du?
    mvh Malin

    SvaraRadera
  6. Kanon fin tag. Man kanske skulle sattsa på att göra julkort/tags redan nu :)
    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  7. Den är sååå fin! Jag gillar hur du krullade till pärlbandet över blomman, super! Hoppas resan gick bra och att lugnet lagt sig. Stor kram!

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker tag du har gjort!
    Låter som ett toppentips det där med julkorten. Ha en bra trettondagshelg!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina