Bloggintresserade

tisdag 8 september 2009

Tävlingsbidrag

Denna Lo gjorde jag till en av deltävlingarna i Scrapperiets stora sommartävling. Min första tävling någonsin!
Här har jag använt vit cardstock som jag målat med acrylfärg .( Utmaningen var att använda något från en annan hobby, göra en egen dekoration samt att använda öljetter.) Klippte ut fina blad ur tjock kartong och embossade dessa med ultra thick embossing efter att jag färglagt dom med stämpeldyna, trädde litet pärlband lite glitterstick och bling. Öljetterna använde jag för att fästa de elastiska banden till textrutan

1 kommentar:

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina