Bloggintresserade

måndag 5 oktober 2009

Snart kan jag visa!!

Ja....snart kan jag få visa fina keepsake boxen jag håller på med!!! Den blir jätte gullig, fortfarande finns det pyssel kvar att göra för att den ska kännas helt klar! Viktigast är att den blir klar tills på lördag. Kom in i min lilla "verkstad" (pytte lilla tvättstuga) idag för att hämta mina nyss färdiga Lo´s på hästarna för att fota och stoppa in i bloggen och fick till min FASA se......röda fläckar eller typ det över vissa delar av dom.... kollade upp i taket först..inget där..... kollade min låda med acrylfärger, som strategisk står ovanför där jag lagt Lo´s en men inget där heller till sist ledde spåren mig till små söta fingrar med hallon på....hmmmm svårt att bli arg. Hallon e ju nyttigt!!! Hi hi bara att börja om från början alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina