Bloggintresserade

måndag 23 november 2009

Turturduvor

En enkel stilren Lo till vårt bröllopsalbum. Har bara använt två mönstrade papper....och inte så mycket av dom.Jag har lite olika stilar när jag scrappar, kanske har jag inte helt hittat MIN stil ännu så det är därför det blir lite olika eller så Vill jag ha det olika för att våra album inte ska vara lika. Ibland öser jag på med massa dekorationer och blommor som jag älskar och ibland kör jag minimalistiskt....kanske är jag en humörs scrappare.....finns dom??? Så här blev i alla fall denna Lo

2 kommentarer:

  1. Härlig LO! Självklart finns det humör-scrappare, jag är en humör-kortmakare! =) Jag tycker att man inte behöver ha en egen stil på allt man gör, men när man har hållt på ett tag så märker i alla fall jag att jag återkommer alltid till samma stil. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, så vackra ni var!! Jag är helt klart en humörscrappare, både på LO och kort!! Men som sagt, till slut faller man tillbaka på en stil i alla fall.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina