Bloggintresserade

onsdag 18 november 2009

Min första väska!

Såg så fina väskor hos duktiga ScrapLinda och blev så klart inspirerd att göra en egen men hittade ingen mall...eller rättare satt inte igång att leta efter en(Linda har lovat att lägga en på sin blogg)men när det kliar i fingrarna att göra en på stutts så bestämde mig för att göra en egen och så här blev den efter lite justeringa från den första mallen jag gjorde. Det jag märkte var att man måste tänka färdigt koncept när man ritar egen mall...(inte lätt när man har ammnings koma!!hihihi),vad jag menar är att dom där små "fäst flärparna" ska sitta på rätt ställe så att det blir snyggt frammifrån när man sedan fäst ihop hela sin väska. Jag ska ta mod till mig sedan och blogga min mall.Handtaget fäste jag med en liten blommbrad,ruggade kanterna och chalkade och till sist ritade jag en söm runt hela väskan.

2 kommentarer:

  1. Så snygg!!!! Bra gjort att göra en egen mall, det skulle aldrig jag klara av!!! Jag måste alltid ha en mall att gå efter... Lägg ut mallen du, det tycker jag verklgien!!

    Min väskmall kommer, jag har inte glömt den!! Men nu måste jag packa inför min cirkel som jag håller i eftermiddag. Men jag glömmer det inte, lovar!!!!

    Tack för dina vänliga ord inne hos mig!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin väska och vilken en bra mall du gjort ska se om jag hinner testa den ikväll. Kankse gör jag en sån till min mamma som fyller år på torsdag!! Kram Mia

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina