Bloggintresserade

torsdag 24 december 2009

En riktigt GOD JUL kära bloggläsare!!

Vill först och främst önska er ALLA en riktigt härlig och GOD JUL! Det är en fröjd att läsa alla kommentarer och att så många vill titta in.....det värmer och glädjer mig så mycket!!!!! Över 1000 träffar och 120 nånting inlägg jag hoppas att nästa år ska bli fullt med roligt pyssel och annat att plantera här i bloggen! Lådan som jag gjort ska min mamma få för att hon håller Julen för alla oss med den godaste maten i stada!! Si si mamma mia!!! En julig liten låda som kommer bli fylld med hemmagjorda kort som mamma kan använda då hon vill! Ha en härlig jul och ät och drick gott! Kramar till er från mig!

1 kommentar:

  1. Totally Gorgeous!!...Wishing you and yours a Very Merry Christmas and only the best in the New Year!!...Hugs, Ila

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina