Bloggintresserade

lördag 5 december 2009

Jag vann!!!

Glöm inte att häng me på detta! Lämna en kommentar här vad ni tycker om bloggens utseende och för gärna vidare! Dragning sker i morgon (pojkarna ska få göra) så ni har hela dagen ....och natten på er!! Scrolla ner och hitta paketet, där finner du mer info. Kram och lycka till!!!! Nä men ....Linda kommenterade att jag vunnit(har inte hunnit titta efter) och det var jätte roligt och stolt blir man ju!! Nu kan jag handla mer fina saker! Det var med denna Lo. ohhh va jag blir glaaa!

2 kommentarer:

  1. Hej Lina,

    du var verkligen en värdig vinnare! De tär alltid kul att vinna och vinsten var ju hur bra som helst också - pengar att scraphandla för! Jag läser att du är en trebarnsmamma från Göteborg - lite lustigt - jag är själv därifrån (rättare sagt Mölndal) och flyttar hem från England i januari, med inte mindre än 3 barn. Ha en bra söndag! Kram, Reija.

    SvaraRadera
  2. Grattis för vinsten!! Alltid superkul att vinna!!! Köp något riktigt fint till dig för vinsten tycker jag!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina