Bloggintresserade

tisdag 30 mars 2010

Min kära påskhare har skuttat förbi!!!

Igår redan hoppad min hare förbi med ett vackert rosa paket......min påskhare var ingen mindre än LINDA, hon hade porppat paketet fullt med påskiga saker...en wettexduk, handduk, ägg koppar , ett vackert handgjort kort och godis i en fin påskig förpackning!! Tack snälla Linda för denna roliga swap....det lär inte bli min sista!!!! Tack till gubben din också som fixade lottningen så bra!! You make a good team!!!
Kramar Lina

1 kommentar:

  1. Det var så roligt att du ville vara med!! Jag hade ju handlat allt innan jag fick veta min swapvän, så därför blev det inget pyssel, tyvärr.... Jag hoppas att du kan ha glädje av dessa sakerna ändå...

    Håll gärna utkik inne hos Mindi, hon brukar göra swappar lite nu och då, det är hon som "lurat" in mig på denna vägen... Det ska komma en RÅÅÅÅÅSA swap hos henne snart, så håll utkik!

    Varm kram till dig, vännen

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina