Bloggintresserade

torsdag 4 mars 2010

Vänner är underbara!!

Man kan inte annat än vara tacksam och väldigt glad över att ha vänner!!!! Detta damp ner i brevlådan i förrgår och vad livar inte upp i tokförkylningen om inte detta gör det!!! Jag förstår nu hur fiffig en Silouhett maskin är. Snälla Marina skickade mig ett kuvert med alla dessa söta saker och ett vackert kort som hon gjort...tror att jag avslöjat att jag hinkar i mig MASSA kaffe när jag pysslar!! hiihihiih. Mycket passande och fint kort alltså!! Tusen tack Marina för att du är så snäll. Yippieeeeee va ja e gla!!!
Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina