Bloggintresserade

lördag 15 maj 2010

Distressad Tag....

Det är väl festligt hur man kan ändra sig...jag menar jag trodde inte att jag skulle hålla på att exprementera med distresser på något sätt...men måste erkänna att det är det jag gör och jag tycker det är vansinnigt roligt, vet att det är många som nickar och håller med nu!!! Jag visar modigt min allra första...hoppas att ni duktiga distressare där ute inte skrattar nu! Jag hoppade i alla fall ut för ettestupet och blandade hej vilt och så här blev den.Stämplade med mina Inkido stämplar som jag har och Reprints lilla gulliga hjärtefigur fick också vara med!!
Kram till er!!
Lina

3 kommentarer:

  1. ag tycker att du klarade det väldigt bra! Och ja det är jättekul att kladda!!

    SvaraRadera
  2. Ååååh, den är ju helt underbar!!!!! Supersnygg, helt enkelt!!!

    SvaraRadera
  3. Lina denna är så himla fin....Kram Marina

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina