Bloggintresserade

måndag 31 maj 2010

Kaffe filter BIA till en toppen veterinär......

Ja....det har tagit tid för mig att sätta i gång med att göra någon form av "tack gåva" till Barbro...veterinären som hjälpte oss att sända våran fina hund på sista resan. Fortfarande så är det väldigt tungt och svårt att inse att Excel (XL) inte finns hos oss...tror att han till viss del alltid kommer vara en del av vår familj...eller hoppas jag det i alla fall för mer personlig hund än han det har jag inte träffat! Kände att jag ville ge Barbro något för att hon är en toppen veterinär som är lugnet själv i alla lägen och tyckte att hon förtjänade något personligt ...för att det var så svårt för mig att fatta detta beslut och hon hjälpte mig inse att det var rätt !
Så nu när jag köpt min BIA så var det enkelt...en veterinär får i snitt en millijon meddelande per dag ( vet av erfarenhet....jag jobbar ju som djursjukvårdare när jag inte är hemma med mina barn!!) och vad passar då inte bättre än ett personligt meddelande block..... och så fick hon en Tag om hon någon gång hinner läsa eller behöver friska upp minnet innan någon US!
Lite med glimten i ögat valde jag formen av ett kaffe filter...det går nog ner en och annan kopp under jourpassen och under fölsäsongen som är väldigt hektisk!!
PolkaDoodles har en utmaning där detta antecknings block passar in!
Hoppas att hon uppskattar sin gåva precis som jag uppskattar det hon gjorde för oss!
Ha en härlig dag!!
Kram Lina

13 kommentarer:

  1. Jättetufft med kaffefilterformen. Kan ju va en fin present istället för blomma. Jag har inte använt min BIA på ett tag nu, kanske dags att göra nåt igen.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Sååå fint, Lina!!!! Å tack snälla du för ditt mail, kul att höra av dig igen. Ska svara snart...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hi Lina
    CONGRATULATIONS, what a clever girl you are, love your work so much.
    hugs chris xx

    cant seen to get your page to translate at the moment, I will keep trying.

    SvaraRadera
  4. Hi Lina, well done with the sir stamp challenge.
    Your gift is lovely, I'm sure they will love it.
    Hugz Fleur xXx

    SvaraRadera
  5. Så himla fint och gulligt av dig...

    Att förlora ens älskade djur är enormt jobbigt och tungt.

    Massor me kramar

    SvaraRadera
  6. Du är bara för gullig och go... Tusen tack för din enormt värmande kommentar *super glad*

    Massor med kramar till dig gumman <3

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Vill tipsa dig om en sida som kan komma till hjälp:

    www.veterinaren.nu

    Mvh,

    Carl

    SvaraRadera
  8. Hejsan! Himla fyndigt att göra ett block i denna formen!! Hon bara måste bli glad för den! Kram

    SvaraRadera
  9. Det är svårt att mista ett älskat djur...det är ju en familjemedlem...jag vet hur det känns.
    Det var en fin Bia-present du gjort.
    Så fina papper du gjort.

    SvaraRadera
  10. Lovely card. Thanks for joining in at Polkadoodles.

    SvaraRadera
  11. Gorgeous project, thanks for taking part in the Polka Doodles challenge. Dee x

    SvaraRadera
  12. A fun project! Thanks for joining us at Polka Doodles.

    SvaraRadera
  13. Gorgeous work. Thanks so much for joining in with Polka Doodles Sew and Sew challenge.
    x

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina