Bloggintresserade

söndag 23 maj 2010

Super enkelt inbjudningskort....

Denna helgen har det inte blivit mycket pyssel , vi har varit ute i fina vädret och haft mysigt i stället! Men snabt inbjudningskort till Johns kommande 6 års kalas har jag gjort i alla fall. Började med ett vitt lite tjockare papper som jag distressade med Brushed Corduroy och Faded Jeans, fixade till våg mönster och moln mönster med ett utklippt papper, lite svag text stämpel till bakgrund och en stor Döskalle stämpel från Panduro, sem var det klart...eller Välkommen ska stämplas på framsidn också och en kalasstämpel på distressade baksidan! Super enkelt och roligt !!
I kväll bär det av till Jennie för pyssel!!!
Må väl alla där ute
Kram Lina

4 kommentarer:

  1. Tjusigt kort...

    Jag förstår inte hur du hinner med att skapa så mycket som du gör.

    Jag har tappat gnistan för det mesta just nu tyvärr. Men jag hoppas att jag snart är åter på benen igen...

    Skoj med scrapträff :)

    Ha de gott.
    kram kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Hi Lina

    This is a bit different, some sponging and stenciling ny the look fo it, bet you had fun making this one.

    B x

    SvaraRadera
  3. Jättetufft för en liten killes kalas. Då ska det inte vara pråligt för då tycker dom det är larvigt.
    Coolt!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  4. Fint inbjudningskort! Smart att göra det enkelt för sig om man ska göra många med!
    Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina