Bloggintresserade

fredag 18 juni 2010

Nääää..nu är det iget bra.....

Tack till alla er som kommit med tips och råd till vår dator som fått härdsmälta!! Lösningen är tyvärr inte i sikte och det beror på att vi inte kommer ha tid att sitta med detta problem...just nu. Pojkarnas kära Farmor mår inte bra och har fått åka till sjukhuset igen, ni som följt med ett tag vet att hon är sjuk och under behandling. Jag önskar av hela mitt hjärta att hon ska komma hem snart så att vi kan få pyssla om henne och krama henne hårt!! Vi älskar dig Farmor!!! Jag kommer dra vinnaren i mitt candy som det var tänkt Lör 25 Juni så än är det ett litet tag kvar att kunna delta....som bonus ligger en fribiljett till Scrapmaran/träffen jag håller i September....passa på att delta!! Jag vill ge er alla en stor kram och glöm inte att ta hand om varandra , nära och kära!! Kram kram Lina

6 kommentarer:

  1. Det var tråkigt att höra om farmor. Stor kram till er alla. Jag håller alla tummar jag har för henne.

    SvaraRadera
  2. Hej Lina!
    En stor kram från mig! Det är så tufft vad ni går genom men jag hoppas att farmor kommer hem snart! Jag har missat så mycket på din blogg pga. resor och allt annat mindre roligt. Men jag är riktigt imponerad av allt du gör! Ville bara säga det :).
    Ha en bra helg vännen! Jag tänker på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej Lina!

    Givetvis kommer familj och nära före i alla lägen. Datorn är bara en apparat och det finns nya att köpa om det är så, men en ny farmor kan man inte köpa. Så ta hand om er. Vi finns här, tänker på dig/er.

    Varma kramar Marina

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det var att se dig igen.
    Jag skall tänka på dig den närmsta månaden... och jag längtar redan till september!
    Tack för att du är du!

    SvaraRadera
  5. Det är väl självklart att du skall bli DT hos oss Lina!
    Kontakta mig så skall vi fixa så att du får ett DT-paket bums. Vi skickar till var du än befinner dig :-), så att dina pysselhungriga händer kommer i arbete :-).
    Sari

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina