Bloggintresserade

fredag 9 juli 2010

En liten lunta kort.....

Hej på er!! Det blir lite lite bloggat nu känns det som, men de flesta ligger förmodligen och jäser på stränderna och jobbar på solbrännan!! Själv är det mässa i Kungsbacka som gäller tillsammans med alla godingarna på Scrap&Hobby!!!
Vill visa lite kort jag stoppade i Stationerybboxen jag visat tidigare. En blandad kompott för att passa till mycket! Korten varierar i storlek och det fanns även mini kort att hänga i blommor, men dom fick jag aldrig med på bild. The Greetingfarms stämplar går varma hemma gos mig nu och lite nya kompisar har fått flytta hem i mitt förråd!
Ha nu en härlig dag
Jag lovar att svara på alla mail och förfrågningar i mitten av veckan för då ska allt lugnat ner sig!! Lessnar ni på att solbada kom ner till oss på mässan och fynda vetja!!!
Många kramar Lina

1 kommentar:

  1. Hello Lina

    I really don't know how I missed this post and your last one, I am sorry I have been so long getting here.

    The collection of little cards are lovely and the piece of distressed arwtwork on the post below if beautiful.

    B x

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina