Bloggintresserade

lördag 21 augusti 2010

Canvastvla till storasyster.....

Nu har storasyster Linn också en tavla med sitt namn på precis som lillasyster Emma. ( Vill ni se Emmas tavla titta under etiketter och klicka på canvastavlor!) Det skulle såklart vara i samma stuk men Linns skulle gå lite i blått var det sagt ...och så blev det!! Har använt Inkidos fina papper till dn större delen av tavlan och Tim Holts Shabby Chick paperstack till pusselbitarna. Vacker spets och Martha Stewart Doily Lace stans runt alla kanter i flera rader! Egen quillad blomma i Inkidos papper! Gjorde en blommstängel med lite pyntebär, tyll , fjärilar och blommor förståss. Tavlan får delta i en utmaning hos Vintageudfodringen! Sista närbilden jag bjuder på i dag!! Hoppas ni har en mysig dag i regnet. Här har vi pysslat barnen och jag medan Pappa A redigerat film på datorn!! John har sytt en nalle och stoppat den med vadd och Isac har pärlat för hela slanten. Mamma Lina jobbar på top hemliga projekt...mer kan jag inte avslöja just nu!!!! Stor Kram till er alla och tack för att ni besöker mig och lämnar så söta ord i era spår!!!! Blir så himla glad!!!!

9 kommentarer:

  1. Men gud vilken fin tavla!! Supersnygg och sommriga färger! Än är väl inte sommaren över.. hoppas jag iaf! Ha en toppen dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Helt underbara !
    Tack för kommentar hos mig, det värmer.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. WooooOOOOooooW!!!! Såååå grymt att använda baksidan av en canvastavla, till att göra en tavla med!!!! Ruggigt snygg!!

    Fast... man blir ju knappast förvånad, jag menar... det är ju alltid underbara saker man hittar är inne! Stor kram till dig vännen, och hoppas du inte blir alltför ledsen om jag nån gång liftar din idé med bakvänd tavla! ;-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Wow, det er da vildt flot....
    Jeg er helt vild med pynten, farverne og ideen til at lave rammen.
    Super flot.
    Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

    SvaraRadera
  5. jätte läckert, din syster kommer säkert blir jätte glad :D

    SvaraRadera
  6. jag delar ut strutar till höger o vänster - men tar ingen till mig själv... :-( - jag får väl c om jag kan skapa ngt på fri hand...

    SvaraRadera
  7. And another lovely piece of work Lina, that flower is beautiful.

    I'm still catching up it seems, so sorry not been by as often as I would like.

    B x

    SvaraRadera
  8. lækker ramme. Super flot lavet.

    tak for deltagelsen i vintageudfordringen.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina