Bloggintresserade

lördag 25 september 2010

Tim Holtz tag.....

En regnig lördag som denna kan det vara skönt att vara inne och mysa och det är precis vad vi har gjort idag! John har varit på kalas som vi i sista stund kom ihåg!! Det är ju galet att glömma men samtidigt snurrar livet på i 120 knyck och ibland är det trixigt att hinna med! Mitt motto för dagen är:
-Man gör så gott man kan, och det duger!
Jag snodde ihop ett kort till födelsegrisen och om jag ska vara ärlig så blev bilden på det inte den bästa och det upptäckte jag inte förrän i efterhand. Kortet är lämnat och kan ej fotas igen, men om ni lovar att vara tålmodiga med en dålig bild så kan jag blogga den lite senare tillsammans med en tutorial om hur jag gått tillväga!
Tagen jag visar idag är nästan
Tim Holtz för hela slanten....är ni sugna på distresser så erbjuder Scrap&Hobby just 5 distressdynor för priset av 4! Denna tag ska få vara med hos Tuesdaystaggers "Anything goes" fina band från detta företag kan man vinna!
Må så gott så länge
Kramar Lina
From me to you....a tag in a grungy shabby chicish style! I´m a big fan of Tim Holtz and his products...use them all the time!!!
This is a girly tag, made with Worn Lipstic and Aged Mahogany and just to create an eye catcher I stamped the didgits with Rusty Hinge. Some times I like to use colors that just don´t match!!! Mixing colors is great!!! I used Inkido, Vilda stamps and Tim Holtz stamps to create this one.
Hope you have a great Sathurday
Many hugs to you
Lina

5 kommentarer:

  1. Sååå underbar, sååå du, Lina!!

    SvaraRadera
  2. What adorable colours Lina and the swirl down the side give wonderful dimension.

    B x

    SvaraRadera
  3. Kanon fint. Behöver rosa inspiration nu, det är rosa julkort som gäller denna veckan på Altheas Mix, och skänka pengar till cancerfonden.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina