Bloggintresserade

onsdag 20 oktober 2010

Magnolia Tilda önskar god jul....

Hej på er!
Oh...vad julen springer närmre, inte utan att man känner sig en smula...borde få ändan ur vagnen att göra julkort!!! Jag borde göra 10 st i veckan vid det här laget om jag ska bli klar!!!! Hjääääälp!!!!
Här har Magnolis Tilda fått hjälpa mig och jag vet inte riktigt om jag känner mig nöjd, i bland är det svårt att få till det. Hon är färglagd med distresser. Massor av olika stickles glittrar på Tilda och blommorna.
  • Hud: Tattered Rose, Aged Mahogany, Brusched Corduroy
  • Klänning :Barn Door, Tattered rose, Aged Mahogany
  • Hår: Tea Dye, Brusched Corduroy, Vintage Photo
Stansade ut ovaler med min "groda" och Spellbinder dies som jag distressade och sydde med symaskinen, lite små swirls tog jag från en del av en stämpel som annars är en kaffekopp!!!
Vackra pappret kommer från Magnolia!
Solen lyser här i dag och jag hoppas den gör det hos er också!!
Ha en härlig dag och tack för du hittade hit!
Kramar
Lina Hi ya peps!!
Not a typical card from me, but trying to be versatile and keep you visitors on your toes...never knowing what to expect!!! Giggles!!!
Cuty Tilda vith wings is flying to some of our friends this Christmas! I´m soooo far behind in my Chrismastcard-making I allmost feel like packing our bags and head of to Thailand and forget all ablout it....but knowing my self there will be little over 50 cards laying on the table ready to be sent of in the mail when the time is right!! Best be get cracking in my crafting corner while little Jacob is taking his nap!
Thank you for stopping by
Have a great one
Hugs
Lina

7 kommentarer:

  1. Absolutey beautiful work Lina.

    The colours are lovely and Tilda looks so sweet tucked behing that flower.

    B x

    SvaraRadera
  2. Å vad sött kort!! Du färglägger så fint med!! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Lina its truly amazing I so love the fact that I never know what there is going to be on your blog its very exciting and never never boring.
    so love this hugs chris xx

    SvaraRadera
  4. Hej Lina-Vännen! ♥ Förlåt att jag inte heller varit inne och hälsat på på länge. Hoppas det lugnar ner sig lite nu för dig så att du kan, vill och orkar vara den glada och go'a Lina som du brukar vara... Du är ju så go'! ♥♥

    Underbart julkort oxå, jag älskar hur du färglagt Tildan! Usch jag har inte ens börjat tänka på julkort, eller jo lite men jag gör ju inte sånna här fina julkort utan brukar scrappa en massproduktion av samma julkort med ett foto på dottern, jag är ju ingen kortmänniska egentligen även om jag blir väldans avis när jag ser sånna här vackra skapelser. ;) Massor med Kramar Emmeli

    SvaraRadera
  5. Detta kort är bara sååå fint.Ger MVG!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Underbart kort. Fina färger och härligt upplägg. Tokgillar:)

    SvaraRadera
  7. Jag håller med Carina, du får MVG! Färgerna på Tilda och pappret i bakgrunden matchar jätte fint!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina