Bloggintresserade

lördag 13 november 2010

Sommar Pojkar

Hej på er!!
En tillbakablick på sommaren kommer det här! Jag har gjort denna ganska "rena" Lo inte tonvis med blommor och dekorationer som jag brukar (en utmaning för mig hihihih) efter en skiss som en av mina ur duktiga skapar vänner Reija gjort! Hon är så himla bäst på att få ihop Lo på det mest spännande sätt! Tack så mycket Reija för att du delar med dig av din färdighet!!
Jag har använt papper som jag haft i spillbits lådan och dekos som jag vunnit i ett candy av goa Emmeli! Stämplarna är såklart Tim Holtz och dom har jag hittat hos Scrap&Hobby!
Skönt att göra en Lo från sommaren och minnas tillbaka...e hrm...det är för att tala sanning från sommaren -09! Ligger skapligt efter i albumet och det känns som att komma i kapp är omöjligt! Tror att det i nästa beställning får bli bilder som är lite mer aktuella!

Hi ya Peps!!

A huge reminder of summer.....god I miss not having to put a ton of clothes on my little once to be able to walk outside the door! The all look like little michelin -men!!! Cute though!!!

I used a sketch from a great friend of mine Reija. She is super talanted and just the sweetest person ever! A little misting going on and a selfmade fence...not the usual overload of flowers and decos but I think the boys meke up for that ...right peps??!

Två av våra tre godingar( minstingen sover i vagnen vid foto tillfället!!) Bara älskar denna bilden på John och Isac...ser ut som dom heter Emil och Emil hihihih.
Tusen tack för titten säger jag och jag hoppas ni haft trevligt!
Ha en bra söndakväll!!
Kramar Lina
There is a legendary Swedish rascal in a fairytale buy Astrid Lindgren called Emil and theese two boys are a spitting image of him in this picture!!! Hihihihi! I just love this picture!!!
Baby brother is soun asleep in his pram in this kodak moment!
Hope you had a fun visit guys!!
Loved having you
Have a great Sunday
Hugs Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina