Bloggintresserade

måndag 22 november 2010

Idag var brevlådan fylld till bredden med PRIMA!!!!!!!!!!!!!!

Här går det undan...Prima är snabba som vinden...och GIVMILDA!! Jag hade ju den ofattbara turen att vinna Okt BAP hos dom och redan idag landade priset hos mig!! 7 olika paket med blommor Detta fanns i paketet(svårt att göra ljuvligheterna rättvisa på min bild)
16 Sakurapennor 2 paket med halvpärlor och bling 1 påse med olika sorters spets/band/bollfrans 1 förpackning filtgrindar I förpackning glasdrops I förpackning med olika pärlformationer
Vilken ren och skär lycka...blev så inspirerad av mitt paket från Prima att jag genast for och
shoppade lite godsaker på Scrap&Hobby att stoppa i min candypåse!! Den börjar bli rejäl nu!!!! Du passar väl på att vara med!!! TACK snälla Sharon och Prima-teamet för detFINApriset och för att ni röstade på min Lo Kram Lina Hello fellow Crafters!!
Some days are more joyful than others I´d say.....to day is such a day!! The mailman delivered a big pacage from Prima!!!! I´m overly exchited and I´m sorry my picture doesn´t do the goodies right!! The prise I recived for winning Okt BAP over at the Prima blog is sooooo lovelly!!! TAHNK you Sharon and the Prima-team for woting for my Lo giving me the oppertunity to have this yummy goodies in my hands!! Have a great monday night! Hugs Lina

6 kommentarer:

  1. That looks like a lot of yumminess lina, hugs chris xx

    SvaraRadera
  2. Men vad fina saker du vann! Tänk vad mycket fint du kommer göra av allt det där! Ha det toppen! Kram

    SvaraRadera
  3. Läckert älskling!!! Ps du missar väl inte candy inne hos mig!

    SvaraRadera
  4. Stort, stort grattis till dig vännen!!! Väl förtjänt, helt klart den vackraste LO:n!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Wow det ser helt underbart ut! Jag håller med Linda! Kram.

    SvaraRadera
  6. Jag och blommor då, men jag gillar att titta på dem. :)

    De där pennorna... de är roliga. Å användbara! Prova de översta på mörk bakgrund. Asläckert. Å de andra med... för den delen... om jag nu inte ser fel vad det är för slags sort på dem...

    Å vansinnigt färgmatchad läcker layout.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina