Bloggintresserade

torsdag 18 november 2010

Magnolia Tilda samsas med Tim Holtz..

Kort har lyst lite med sin frånvaro här känns det som men här kommer ett monokromatiskt julkort med Magnolia Tilda. Hon är färglagd med distresser i alla dom bruna tonerna och bakgrunden är ett embossingkuvert från Tim Holtz. Det blir en raket snabb post från mig idag hoppas att det är ok med er!
Hello folks!!
Magnolia Tilda in gingerbread-colors...how about that??? As you may allready know I´m a girl full of colors and with that said I´m toning it down just a little bit today...cause tomorrow the blogg will be filled with colors again!!! Just the way it shuld be!!!

Tilda i pepparkaks färger...och jag som gillar färg så mycket.....men det är väl som dom säger, lite omväxling förnöjer! I morgon mitt herrskap så ska jag äntligen dela med mig av lite av det som är på gång!!! Glöm inte att titta in hos Scrap&Hobby om ni är nyfikna på att se vad jag bloggar där! Kramar Lina

I quick post from me today guys...hope that´s ok, tomorrow I´ll be sharing some good news with you!! Thank you for popping by Hugs Lina Challenge Sir Stampalot

6 kommentarer:

  1. Tilda och Tim passar jätte bra ihop! Jag gillar färgskalan brunt jätte mycket. Det var väldigt snyggt att du gjorde tegelväggen oregelbunden i kanterna. Det är roligt med omväxling. Själv håller jag på med ett tredimensionellt projekt... Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Snyggt som vanligt. Impad av hur mycket du hinner med.
    Tycker att Tim passar till "allt"
    Kan man scrappa och altra utan Tim-produkter? Det får kan ske bli min nästa utmaning.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hi Lina

    This is just fabulous.

    The way you have created the wall and the little birdies gives a lovely background to Tilda and sets her off a treat.

    Thank you for sharing your lovely creation with us at Stampalot Challenge this month and good luck.

    B x

    SvaraRadera
  4. Hi Lina, wow I love your gingerbread colours, its so so gorgeous, funnily enough i have just coloured a tilda in simular colours, you will see it soon.
    This is soooooooooooo very gorgeous, I love EVERYTHING about it.
    hope you are ok love chris xx

    SvaraRadera
  5. We are being spoiled by you this month Lina, this is just stunning, so much texture and the colour is gorgeous. Thanks for playing along at Sir Stampalot this month.
    Pinky

    SvaraRadera
  6. Helt underbart läckert och vackert kort :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina