Bloggintresserade

söndag 5 december 2010

Dator haveri..... Computor meltdown..............

Hej allihopa!!
Tack så mycket för era glada tillrop och mail me allt roligt som händer ni är bara bäst och det är som en booster av självförtroende som man kan behöva!..och liksom för att balansera det roliga då passar datorn på att klappa ihop....smidigt...NOT!!!
Oh...inte ett program finns kvar men som tur är har min käre man fått så pass ordning på den att det går att starta och skriva i alla fall!
Alla bilderna vi har finns dock i tryggt förvar på en extern hårddisk, phew!!! Jag hoppas att programmen kommer installeras i morgon och att jag kan komma igång och visa er lite fina och nya saker jag gjort...lite heeelt nytt!!!! Hihihiih!
Blogger har också spelat mig lite spratt och inläggen har smetat i hop sig till ett ända långt babbel i stället för prydliga stycken som det ser ut i förhansdgranskningen...någon mer som känner igen detta....eller har det kanske med vårat heveri att göra??
Tack för att ni tittar hit
Kramar Lina
Hello fellow Crafters!
Total computer meltdown over here.......... not fun att all I´ll tell you! Lots of stuff has to be blogged and material needs to get to the right mail adress but nothing is working!!
Oh how I wish I was a computor wizz...luckally my dear hubby has dona a fab job and the computor is up and running. Still there is a lot of work has to be done before all programmes are installed and such....hopefully I will be up and running in no time!!
Thank you guys for stoping by!
Hugs Lina

1 kommentar:

  1. Hej! Å fy de där dumma burkarna ska ju bara fungera och sånt här kommer ju aldrig lägligt.. Man är ju så beroende av datorn, det är iaf jag! Hoppas gubben din fixar den snabbt så du kan blogga allt fint snart! Kram kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina