Bloggintresserade

torsdag 27 januari 2011

*Little Star*, en enkel Lo med Cartas de Amor och Apples från Inkido...

Hej på er!
Tack för alla rara kommentarer till mig både här och på Inkido bloggen, det betyder så himla mycket och jag vill skicka en varm kram till er alla. Jag är lite dålig nu på att gå runt hos er och kommentera allt fint för under några månader kommer vi surfa genom mobilen, men när vi är installerade i vårt fina hus då blir det annat! Jag vill i alla fall att ni ska veta att varje kommentar som jag får vårdas ömt i mitt hjärta!
Blev inspirerad att göra en Lo med detts rosa Inkido papper, för att jag är inne i ett
"Inkido-stimm" och för att "Lillpiga" hade gjort en typ denna som jag tyckte om. Jag har gjort den "Linig" genom att krulla kanter, sy söm och crackla.
Hello Guys!
The last day of fredome for me....hihihihi, just jokeing I start to work on monday and all of our boys are settled in preeschool and daycare...now it´s only ma that has to adjust. My hubby is soon of to Orlando for a week and i dread him not beeing home!
A clean and simple Lo with pink papers from Inkido....sure you can have pink when you have boys.....can´t you??Hihihihi, well I´m in the picture too!!
Cartas de Amor och Apples green delight och en stjärna med Picket fence cracklepaint
All Inkido papers and stamps on my Lo, cracklepaint on my star and title!

Jag och mina krullade kanter........ Hoppas ni får en mysig dag! Tack för titten rara ni Kram Lina

Me and those curled papers........ Thank you for stoping by today Happy crafting Hugs Lina

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt - Inkido har ju så fina papper och du verkar ha fått till det med både band och blommor också!

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina