Bloggintresserade

tisdag 8 februari 2011

Tjihooo...

Hej!!
När jag som bäst satt och bekantade mig med ett nytt forum så tjingade en av DT-kollegorna till och skrev - Jag, tror att jag såg ett kort av dig på Anya-bloggen.....jag skyndade över och där var det....mitt kort!!!!!! Hur i hela friden har detta gått till?? Jag har ju laddat upp kortet i forumet där men så har kort gurun Rimnas ögon fastnat på mitt kort och ......titta HÄR!!!
Tack Rima och dina ögon som såg mitt kort!!
Nu önskar jag er alla en bra dag!!
Kram Lina
Hi Guys!
Some times I fell like I´m dreaming! This is such a moment...this super creative and talanted gal by the name of Rimna choose my card.....you´ll just have to go see for your self and tag along if you will!! I´m so happy!!! Now I´m of to work...tending sick horses!
Her is what the talanted designers on the Anya-blog posted!
Have a great day folks
Hugs
Lina

3 kommentarer:

  1. Grattis Lina ! Vad roligt
    för dig. Det var du värd.

    Jättekram Marina

    SvaraRadera
  2. Så roligt!!! Underbart när andra duktiga scrappare uppskattar det man gör!

    SvaraRadera
  3. Ååååh, grattis!!!!! Sååå kul!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina