Bloggintresserade

söndag 27 mars 2011

Prima BAP

Jisses vad helgerna går fort....jag hinner knappt med! Lite pyssel har det blivit a alla fall och en massa tid ute i solen med barnen! Här har jag snickrat ihop en Lo till Primas BAP med härliga papper från Madeleine Collection, lite bling och cut-outs så klart. Jag är helt överlycklig att Scrap&Hobby har tagit hem Prima produkter, det gör det så mycket lättare!! Jag älskar att skapa med mycket blommor och andra dekorationer så Prima passar som handen i handsken. Hey Guys! The weekends go by so fast and there are so many things I would like to do during them , but in a blink of an eye...wam it´s monday!!! Hihiih. Love my work thoug so it´s ok! I made this Lo for Prima´s build-a-page with papers from the new Madeleine Collection. I had tons of fun creating it while little Jacob "helped" me out putting all kinds of stuf on my page!
Jag skar bilden på Isac och Hanna i tre olika delar, (för så tolkade jag skissen) och sedan klippte jag ut lite olika delar ur grund pappret för att kunna sticka ner de andra papprena och lyfta fram de befintliga blommorna. Satte lite "riktiga" blommor också för att få en 3D effekt på min sida....mina album gapar ganska mycket ska jag erkänna...alla dessa dekorationer som jag inte under några omständigheter kan låta bli att sätta dit!! Hiiih.
I like creating with many different papers in layers, and to make thet happen on this Lo I had to cut the base paper in order to "save" all the lovelly flowers on it! I allso put some "real"onces to create height to my page!
Tillsist lite bling för ögat!! Vackra ord i en blomma passande de två söta godingarna på bilden!! Isac är så duktig med sin lilla kusin och är som värsta pappan!! Sååå gulligt och man blir alldeles varm i hjärtat!
Tack för titten och ha en fortsatt trevlig dag!
Kram kram Lina
A final close-up with the bling and flower with sweet words...suiting the two adorable children Isac and Hanna! He is lika a typical dad for her taking the best of care of her...we have it all on camera!!
Have a greatday Peps and thenk you for comming by!
Hugs Lina

3 kommentarer:

  1. Jag menar det, jag hoppas verkligen du söker till prima :D Jag är säker att du får en plats där..
    kramelikram

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Fast jag fattar "nada" av det du skriver... :)

    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. Jamen den är ju bara helt fantastiskt underbar.
    Gillar att kortet är kapat som du gjort

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina