Bloggintresserade

måndag 7 mars 2011

Vintage med enkla medel........

Jag är så glad för era besök här på bloggen att jag vill skicka en kram till er alla och en var! Tack för att ni förgyller min dag!!!Blir lycklig av att inspirera och pysslar ju mer än gärna hihiihii. Jag har skapat mycket de senaste dagarna....för att inte längta ihjäl mig efter min älskade familj som är och åker skidor(jag är hemma och jobbar på mitt nya roliga jobb), här är det ett DT-alster från gårdagens sköna ScrapSöndag hos ScrappaLoss. Mumsiga Inkido papper och stämpel i vintage stil. Jag inspirerade mad knappar och fick verkligen ut min innre lust för att skapa med just detta i går...det blev hela 4 alster klart på mitt bord! Många knappar blev det!!! Hihihi!

Hey there!

Feel like I have to let you know how very thankful I am that you visit me and puting a huge smile on my face!!

A simple and quite clean vintage card from me today, but I LOVE these papers from Inkido...two seconds and you are able to create magic not even having to try. They are so inspiering and easy to create with!

På insidan har jag dekorerat med offwhite papper med sydd söm och söta Inkido fjärilar, spetsen på utsidan är infärgad med Vintage Photo....vimplar....min favorit!!! Ja gott folk, det var det hela från mig idag! Nu skojar jag....jag visar mitt första DT alster på SWE Scrapbooking idag!!!!! Jag är jätte nervös och hoppas att jag håller måttet!!! Jag har gjort ett lite galet alster...och det är inte vintage i närheten. Tack för ditt besök idag Kram Lina Here you can see all of the card with the decorated inside...pretty Inkido butterflies..a little help from my buddy the sewingmaschine and voila a simple vintage styled card! Thank you for stoping by today! Hugs Lina

5 kommentarer:

  1. Så fint det blev, knappar är underskattat.

    SvaraRadera
  2. Helt underbart kort, knappar är verkligen roligt att använda!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. You may call is simple Lina, but I love it. The cool colours work perfectly.

    B x

    SvaraRadera
  4. Jättefint .
    Knappar är väldigt användbara

    SvaraRadera
  5. Sååå fina kort du gör!

    Fantastiska saker, en verklig inspirationskälla!

    Måste kika vidare..

    Kram Katja/MezzaNotte

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina