Bloggintresserade

tisdag 19 april 2011

Oj,oj hur det kan trassla.....

Dan&Petra Hej kära bloggvänner! Jag stretar i en smula motvind just för tillfället, det är därför det varit så tyst här! Datorn har klappatihop och allt jobb och ALLA bilder på pojkarna och alster de senaste halvåret har flugit ut genom fönstret!! Jag vet inte om man ska skratta eller gråta...gråta ligger nog närmst tillhands känner jag. Det har väl hänt värre saker men det känns som om det är lite svårt att andas normalt! Dt alster, arbetade bilder.....gone!! Saker jag gjort att visa på inspirations bloggar (där alstrena bytt ägare)....phu...... Det var skönt att få ur sig denna gigantiska frustration tack för att ni orkar läsa! Känner mig som tjurfäktaren i "Tjuren Fedinand", ni vet han som sliter sitt hår! Bortsätt från detta missöde så mår vi bra och på jobbet börjar dom söta fölen dyka upp i strid ström! Jag håller på att sy teddy grimmor med kardborr-knäppning att fästa syrgas och matnings-sond i. Dom blir väldigt söta och i morgon blir det provning för att göra de sista justeringarna. Ska se om jag kan visa er hur det ser ut! Sköt om er och må era datorer hålla sig i skinnet!! Kram på er Lina Hello fellow Crafters! Long time no see.....I have been....or still am fighting a huge battle with my computor who had a meltdown leaving me with no pitures from half a year back...no pictures of the boys, my scrapwork...no nothing!! I feel ready to litturally through the computer out the window...but that wont do any good! I just have to try to start breathing normaly and try to redo stuff I made and took pictures of. Today I´m showing you a DT LO from a while back( collected it from flickr) Flickr is nice!!!! Thanks for poping in! Hugs Lina

4 kommentarer:

  1. Fy Lina vad tråkigt.
    Fin Lo du har skapat
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Lina! Fy vad tråkigt det är när datorer krånglar. Man får försöka lära sig av sina misstag. Kanske du kan ta till vana att ha dina kort och alster säkerhetskopierat på en usb penna eller ta till vana att alltid lägga det där så slipper man såna här saker. Men det är lätt att säga jag gör inte det heller ;).. När tiden går och datorn funkar så förlitar man sig på den och glömmer av det där viktiga. Vilken fin påse du hade gjort inne på swe bloggen! Hoppas att det löser sig på bästa sätt och så önskar jag dig en riktigt fin påsk! Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Nääääe, så tråkigt!!! Lider med dig, så trist att förlora alla foton. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Välkommen till världen "Kaos".....tråkigt med bilderna, så typiskt. H¨ller tummarna att det ordnar sig.
    Kram Marina

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina