Bloggintresserade

torsdag 18 augusti 2011

Makeover med Prima.....

Hej allihopa!
I dag blir det ett kort inlägg med ett enkelt altrat projekt! Våran stora pojke John har nu börjat första klass....hur spännande som helst och rummet i nya huset börjar ta form!
När man börjar skolan så behöver men ju en del saker i sitt rum som kanske inte nödvändigt vis funnits där förut...som ett skrivbord t.ex. På skrivbordet är det ju lite fiffigt om det finns någonstans att förvara alla sina pennor och därför gjorde jag om russin-burken till just detta! Jag valde att använda Primas fina papper tillsammans med wellapp och stämplade Inkido-stjärnor i olika storlek.
Hey Guys!
A quick post from me today...I´m off to work as we speak! Our eldest boy John has started school, he is so proud and exchited! We allso redecorated his room, wich I will share with you in a while! I decided to make a pencil.holder for him to put on his desk and this is how it turned out! A quick Prima makeover on a raisin tincan....
Lite söt bollfrans som finns hos Scrap&Hobby...precis som allt det andra jag använt, limmande jag fast överst på burken. Min trogna följeslagare limpistolen kan jag inte vara utan när jag altrar! Inget lossnar utan där man sätter saker ...där sitter dom!
The "grand" tour around it all!! Giggles! I sometimes feel it is liberating to do a simple quick project and the smile on Johns face when he got it was all I needed!!!
Nu har vi gått ett varv runt hela burken, ett enkelt och ganska snabbt sätt att göra en passande förvaring. Hoppas ni blivit lite inspirerade att spara gamla burkar och ge dom en makeover och ett annat syfte!
Som Prima-tok är det inte svårt att övertala mig att skapa med dessa papper mm!!
Må så allra bäst kära besökare
Kram Lina
Thank you for visiting with me today! Happy crafting Guys!
Hugs Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina