Bloggintresserade

torsdag 29 september 2011

Bo Bunny, En höstig, tokig framsida!!

Hej på er!! Nu kommer det en höstig framsida på ett album åt våra fian pojkar så att dom aldrig någonsin glömmer hur deras underbara farmor var. Ville att framsidan skulle vara precis lika glad och tokig som hon var som person och att det ska spegla hemme både på ut och insida. Hon älskade höstensfärger och att mysa med sina alla 9 barnbarn!! I albumet kommer det bli massor med text-sidor med sagor som hon berättade och saker hon gjorde för oss , med oss och till oss. Jag hade turen att få ha henne i mitt liv och kan jag bara vara bråkdelen av den människa hon var så har jag kommit långt. Hon kommer alltid ha en stor plats i våra hjärtan och betyder oerhört mycket för oss alla. Inga papper passade bättre att använda än Bo Bunnys finfina Forever Fall. Allt jag använt hittar man så klart hos bästaste Scrap&Hobby!! Kram på er och var rädd om varnandra!! Tack för alla söta kommentarer vill jag också säga eftersom jag är en så dålig bloggvän just nu!! Hinner nästan aldrig bloggmysa......längtar till bättre tider!!! Lina

2 kommentarer:

  1. Himlans kul!!! Tänkte först att jisses filka vackra ögon , klara och fina när jag sen kollade lite närmre...hihi...coolt värre.
    Kram
    Tack för kommentaren hos mig.

    SvaraRadera
  2. Wow vad fint! Ser att du använt nya bokstavsstämplarna... De har jag glömt att jag har... Det blev jätte fint att klippa ut dem! Verkligen härliga papper och mysig stämning blev det! Kram från Snabbscrapparen.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina