Bloggintresserade

lördag 8 oktober 2011

Mist och mask med Prima......CRC#79

Hej på er!
Jag känner iver i mina händer att skapa med lite nytt som kommit hem....varför måste man sova Hihihii. Idag har jag i alla fall knåpat i hop ett kort till en kär vän med hjälp av fina Prima-blommor och masker, jag följde en skiss på mitt favoritställe The Colorroom!
Hi there!
Finally weekend after a busy five days...we are just staying at home relaxing with the kids....they are all a bit on the verge of catching a cold, so better be whare!!
I`m sharing a card in my favourite style and I followed a lovelly sketch and palette from The Colorroom. Insidan dekorerade jag i samma stil som utsidan med vackert papper från My Minds Eye....sååå fina papper!
I try to decorate the insides of my cards just cause I don´t feel that they are fully dressed otherwhise giggles!!!!
Enkel insida med mycket plats att skriva en personlig hälsning!
Nu önskar jag er en toppen helg och tackar för att du kikade in hos mig idag och gjorde mig glad!!!
Om det är någon som undrar var alla fina alster från Nol-träffen tagit vägen, så har jag inte glömt bort dom utan vardagen har kommit i vägen men det jobbas för fullt med att sätta samman en slideshow på allt vackert som skapades...håll ut kära vänner , den kommer!!!!
Massa kramar Lina
A clean and simple inside of the card with lots of space for a personal greeting. I try o get the same style as the cover of the card, with mist and flowers!!
Many thanks from me to you for stoping by today!!
Have a great weekend
Hugs Lina

2 kommentarer:

  1. Så nydelig!! lekre farger og fint dekorert. Utrolig stilig med måten du har brukt misten på!

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt vackert kort! Och det nedanför är ju lika vackert det..! Så kreativt och jättefin tolkning av skissen.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina