Bloggintresserade

måndag 9 april 2012

Shabby Chic-altrad väska, utmaning till ScrapLagret










Hej alla goa bloggbesökare!
Jag är så glad med helgens storskörd av pyssel som kommit ur mig. Det är ScrapLagret och Påskledighetens förtjänst skulle jag säga!!
Jag har gjort en liten Shabby Chick väska efter Stephis fina mall. Jag har tyvärr inte någon printer så det blev till att rita av istället och det var väldigt snällt av ScrapLagret eftersom det är några av oss som inte har tillgång till bra datorprylar:)).
 Är ni sugna på att prova göra denna söta lilla väska i egen tappning så finns Stephies fina mall HÄR






Det blev en hel del gessosmet på min väska då pappret från Imaginations IOD är väldigt färgstarka och jag var ute efter en mer nertonad pastellig feel. Tissue tape sitter här och var på väskan övermålat med gesso den också!!
Jag har haft så fruktansvärt roligt tidiga mårnar och sena kvällar på Emmas Påskcrop och vill säga tusen tusen tack för allt kul.
Må så gott allihopa och tack för att ni tittar hit!
Kramar Lina
Alla mina bidrag är postade i inläggen under detta så scrolla ner om ni har lust.
- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Å den e helt sagolik! Vilken dekorering! Stort tack själv för att du varit del av cropen! Vi är så glada att så många velat vara med:-)
    Lycka till och pyssla på!

    SvaraRadera
  2. Og der fant jeg bloggen din :)
    Må si her og at dette var råååålekkert :)
    tusen takk for link til bloggen din, måtte legge meg til som følger hos deg :)
    Klem, Anja

    SvaraRadera
  3. Gött o höra att du pysslat... O snyggt är det ... som vanligt :-).

    SvaraRadera
  4. Helt ljuvlig väska, älskar din stil!!!
    kramis

    SvaraRadera
  5. Så himla fint Linafina, men det vet du redan. Fattar inte hur du hittar ideer till allt detta.
    Kramis Marina

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina