Bloggintresserade

fredag 1 juni 2012

Bandana tag i mina favorit färger






Ett snabbt litet inlägg blir det idag. Fick en beställning på ett bokmärke till en söt liten tjej och tänkte att det kunde passa med fjärilar från Inkido och några fina texter.
Ett bokmärke bör ju vara platt och inte se ut som mina alster vanligtvis gör med lagar på lager med blommor och annat som dekorerar :)) , så då tänkte jag att det kunde vara kul att prova på bandana tekniken.




Det blev i rosa och turkosa toner med vita highlights och glittrigt med gellroller pennor. Alla stämplarna jag använt kommer från Inkido utom nätet som är en liten clearstamp från You Do.

Må så gott nu och tack för att du tittade in!

Kram Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. hej!
    Så snyggt!!! Ser ju den här tekniken lite här och var nu och oftast är det så färggrannt. Detta var mycket mer i min smak, så härliga färger du valt och så snyggt gjort!!! Vad glad denna tjejen kommer bli över denna =)
    Trevlig helg!
    Kram Iffa

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina