Bloggintresserade

tisdag 19 juni 2012

Vintage plain.....







Det har kommit massor med roliga saker i brevlådan!!!! Bara jag får lite tid så ska det pysslas kan ni tro. Jag har jobbat massor och som belöning till mig själv så blev det en stor beställning av härliga pysselprylar.
Men idag blir det ett litet kort till en mycket härlig pysselvän som just fyllt 40.... huvva det närmar sig med stormsteg för mig med. Fattar inte att man snart är där!!!! När man var liten var dom som var 40 ju JÄTTE gamla :))
Petra som just fyllt borde igentligen ha fått ett kort lastat med färgprakt, för hon bara sprakar av färg själv!! Men när jag gjorde kortet så åkte skapandet åt detta håll.
Må så gott kära vänner!!
Jag måste bruka allvar och posta något som jag är mycket både lycklig och stolt över:))
Kram på er
Lina
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jättehärligt kort och härliga färger. Jag tror Petra blir glad.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Petra blev jätte glad!!! Står så fint här hemma på hedershyllan!!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina