Bloggintresserade

fredag 31 augusti 2012

Luftballong med EccoPark.....




Idag är det ett flygande tema....en ballong till mina pins har jag knåpat ihop! Hade ingen fin lösning på pinförvaring och när Sir Stampalot har en utmaning med flygande tema då slog jag till!! Hittar inte resten av mina pins så det tyder ju på att rätt förvaring har saknats :)). Förhoppningsvis ska problemet vara avhjälpt nu när min luftballong hänger i mitt pysselrum!!
Om ni är nyfikna på hur det ser ut i mitt nya pysselrum så hasta iväg till butiken och köp fina INZPIRA!!! Måste nypa mig lite i armen när jag ser mitt rum där i. Var jätte nervös över att visa det för pysslare, får ju prestationsångest när man ser andras rum som ser ut som hela scrapbutiker:)) Men om man gått från att samsas med tvättmaskinen och torktumlaren på en yta stor som en kvadratmeter....då kan man känna sig mäkta stolt!!
Jag håller på med att skapa finurlig förvaring till mina saker så det händer lite i rummet i tid och otid:))



Jag har använt söta papper från EccoPark och fjärilar....såklart (när det gäller mig hihihihi) Inkido är en av favoriterna vad gäller fjärilar!!



Söta små ugglor sitter och hoar uppe på toppen och dom fyndade jag hos Panduro för ett tag sedan.
Ville passa på att tacka alla gulliga rara pysselvänner för fina fina kort mm som rasade in i brevlådan på min dag!! Inget är bättre än handgjorda gåvor och kort!!
Det rör mitt hjärta som blir alldeles varmt!!!

Lång näsa på mig....när jag skulle länka till Sir Stampalot så är det för sent.....typiskt:))

Många kramar till alla
Lina

1 kommentar:

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina