Bloggintresserade

fredag 16 november 2012

Två snabba bokmärken...





Jag fick beställning av två av mina pojkar:)) De önskade bokmärken till sina böcker och sagt och gjort så knåpade jag ihop två enkla tags.
Vildas fräna råtta igen..., gillar den!




Och en gullig liten piratpojke från Panduro. Båda är färglagda med mina distressmarkers. Kan inte leva utan dessa nuförtiden och jag tror att mina dynor känner sig en smula åsidosatta:))



En liten slatt av ett fint Magnoliapapper tittar fram bakom piratpojken, och jag kan lova att dessa tags genast kom till användning:))
Roligt att göra något som är bra att ha
Ha en toppendag
Kramar
Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Bokmärke är alltid bra att ha ! Ett tag gjorde jag massor. Kanske dags för lite nya.
    De här var jättecoola.

    SvaraRadera
  2. Hur läckra som helst!!!
    Jättesnyggt färglagda.

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina