Bloggintresserade

söndag 11 november 2012

Vildastamps gotteråtta till min godistokige pappa!





Idag firar vi ju alla pappor! Hos oss var det fotbollsträning i ottan så våran pappa fick sitt paket när träningen var över, han fick en fin mössa och dom coolaste långkalsongerna jag någonsin skådat:)) rockeraktiga med dödskallar på!!
Pojkarna hade pysslat fina små kort till paketet:))
Min egen pappa är fyllständigt galen i godis och då tänkte jag att det får bli en altrad chokladkaka med Vildas fräna råtta:)) och klocka för den delen!
Det blev lite mixedmediastuk på chokladkakan och posten får ta den alla nästan hundra milen dit pappa och mamma bor.




Det är lite trist att vi har så långa avstånd och det är inte så lätt att kvista över och äta kvällsmat direkt:)) Tror att pappa kommer skratta gott när han öppnar paketet.




Jag har färglagt råttan med mina distressmarkers och byggt i hop min text med stämplar, boktext och stickersalfabet. Det tog inte långtid att få det klart, inte så mycket krusiduller, fjärilar och detaljer som det vanligtvis är när jag skapar :))



På baksidan sitter min personliga stämpel som jag fick av kära färgsprakande Petraso:))

Ha nu en fortsatt trevlig dag och fira era pappor ordentligt

Kramar till er alla
Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina