Bloggintresserade

onsdag 30 september 2009

Hundar Lo

Blev så glad när jag hittade dessa bilderna i en låda. Vår fina hund och hans bästis....för snart TOLV år sedan!!!!! Ja, han är inne på sitt tolfte år och åker fortfarande kana med barnen och biter sönder bollar för dom! När han var liten sov han ofta i min sko i hallen.
En Qk blomma med sol-öljetter, röd ram runt bilderna och matchande bokstäver med clearstamp, knapp och halvgömd blomma....som vanligt. Tror att jag e beroende av blommor och knappar!! Det svarta pappret har bästisen Cina hittat på tradera och så var hon snäll och gav mig ett!hihi...tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina