Bloggintresserade

söndag 27 september 2009

Lo på en goding

En Lo som blev till under helgen. Har så många bilder som ligger i lådor därför kommer det mycke gammalt...men är på G att beställa hem kort från nutid!, men först ska man ju titta igenom alla miljarder bilder och sen dessutom välja!!
Texten på denna Lo valde jag att skriva runtom, ett hörn med glitter, repat ram i kortet och på DU har jag färgat med stämpeldyna först och sedan använt crackle för att få det att se sprucket och gammalt ut(kanske inte syns så bra på bilden), swirl blommor, öljetter som jag trädde "nät " genom.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig LO! Du har verkligen hittat färgerna och skapat harmoni med blommorna! Måste också kommentera din fina bordsdekorationer som du gjorde till dopet. Härliga arrangemang!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla....man blir så GLAD, roligt när andra skickar en kommentar, har inte haft blog så länge så det värmer extra!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina