Bloggintresserade

söndag 20 september 2009

Lo på älsta sonen

En av våra tre stjärnor som lyser upp våra liv!
Gick på stjärntemat och valde blått/vitt/rött för att det e Johns färger i ganska mycket. Till namnet har jag använt ett alfabet som e till tyg tryck..men gillade det och använde röd acrylfärg som jag aplicerade med pensel(ganska tjockt), satte lite vit gloss på varje bokstav för "piffing". Gamla jeans blev till några stjärnor i hopen , annars prickigt fint papper. Klippte ut hjärtanen(uppe i högra hörnet) i tunt papper och la på cardstocken, stöpplade sedan med pyttelite acrylfärg på borstpensel(hård). Började på ett annat papper för att veta att det var rätt mängd färg på min pensel. Blev precis som jag tänkt mig...och det inträffar inte alltid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina