Bloggintresserade

måndag 21 september 2009

Skissutmaning!

En Lo med våra fina vänner Kellie & Stew från "Down under". Dom säger att Beoncey & J-z är världen vackraste par....men jag vet inte??
Det var i alla fall väldigt roligt att göra denna Lo av en skiss från SCRAPPRIET..hoppas dom bloggar den på sin sida!
Använde mig av lime färgad cardstock, ritade och klippte ut den "cerisa blomman" ur ett stort syrafritt ark(INEX) som jag sen chalkade kanterna och stämplade blommrankor med svart hela vägen runt.På blåa pappret chalkade jag (förståss!!) kanter och stämlpade små gröna löv runt om, det rutiga/limefärgade pappret skrynklade jag i hop till en liten boll först och slätade ut den så det blev snyggt innan jag fäste det på min Lo.Hjärtat är en Qc dies med lite glitterstick och så stämplade jag Lovebirds genom det med nya alfabetet från STÄMPELSTUDION.Lite egen gjorda blommor och lite stämplade som jag klippt ut med lite 3:d lack och glitter på. Mr & Mrs e Hippie chick alfabet. Runtom hela " arrangemanget" stämplade jag vitt med ett nät jag hade....tyckte det blev lite fint!!

2 kommentarer:

  1. Ska du på papperkraft.se i helgen??
    Kanske kanske dit på söndagen... är man där 17.00 på lördag och 14.00 Kan man vinna en slice...

    När hänger du på på svenskscrapbooking.se eller scrappiz.se eller alltomscrap.se..... nästa steg efter blogga är forumen;)


    Petraso

    SvaraRadera
  2. Morgon Petra!
    Jag visste inte att det var....tur att du finns och kan "enlighten me"!!hihi.(känner mig upplyst redan nu! Skulle MER än gärna gå men lillen ammar så jag får snällt vänta ett tag till....men sen!!!! Gissar att du kommer vinna den där slicen...turgumma! Håller alla mina tummar! Ja nu när du berättat om alla kuliga forum får jag ju titta dit och se om jag kan hänga med. Ska hälsa på din blog nu!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina