Bloggintresserade

söndag 25 oktober 2009

En blygsam önskan.......

Det kom en blygsam liten önskan från en av sonens kompisar.....hon önskade sig ett slott!!! Ja, plånboken tillåter tyvärr inte att investera i Torskogsslott eller Teleborgsslott men med slott i tanken inspirerades jag hur som helst att göra ett kortslott åt denna söta lilla tjej, och så här blev Hannas slott till sist!Hon fick en hemmabyggd spaljè till bladrankan och i den en filtblomma och Inkido blommor för det passar ju prins John att klättra upp och rädda sin prinsessa!!!!!

1 kommentar:

  1. Wow Vilka Läckra kort du Gjort!! ett Slott Wow och en Pyramid!! Du har Gjort 2 barn mycket glada kan jag tänka mig....

    Petra

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina