Bloggintresserade

tisdag 27 oktober 2009

Fin i håret!

Jag kom hem efter ett besök hos min frissör Madde i söndags....var helt förändrad, från blond till mörk mörk brun!!!( Madde hade varit i London på mässa och fick fria händer!) Jag kände mig så nöjd och fin när jag klev in genom dörren hemma då ....ena sonen säger -Men mamma....du ser ju ut som en häxa!!!! Min min måste avslöjat en stor besvikelse för i nästa andetag säger han -ja häxor har ju svart hår men du e ju sööt mamma och så la han huvudet på sne!Hihihi lite kul nu så här i halloween tider...att man matchar menar jag!!! Jag tycker att jag är super cool i håret och lovar strax blogga bild på detta så får ni avgöra!hihi.Håret kommer förbli mörkt och fiiint ett bra tag till! Madde rockar fett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina