Bloggintresserade

lördag 28 november 2009

Mitt bidrag till Scraplagrets lift utmaning

Galet svårt att göra en lika fin Lo som Jeja gjort ...men man gör så gott man kan! Hi hi. Jag inspirerades av formen och rutorna på Jejas Lo...tyckte att den var super snygg med det blårutiga pappret hon använt, verkligen harmoni i sin Lo hade hon(titta dit och se själv! http://scraplagret.se Jag tänkte också på hennes titel Treasured things. Min Lo är på några goa, roliga gäster som var på vårt bröllop och man uppskattar dom så mycket! Kram till er mitt i natten!

3 kommentarer:

  1. Den är ju bara såååå häftig, och DU VANN JU!!!!! Stooooort grattis, vännen!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh det är fantastiskt roligt!!! Wiiihii.
    Kära nån att som valde mitt bidrag bland alla fina...oh va kul!!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina