Bloggintresserade

tisdag 1 december 2009

Rockigt Grattis! Play it Hard!

Grattis kort till en rockar kille och det blev ett kort i lila och svart med lite grön och silver. Hade ingen elgitarr stämpel så det var bara till att rita på frihand. Jag e absolut ingen musiker så jag e rädd att gitarren inte är helt autentisk.....men cool blev den tycker jag och det liknar väl i alla fall en ?!( hoppas killen har förståelse ).....hi hi. Lite underförstått med texten ...att leva livet fullt ut!!! Kramar från mig till er!

4 kommentarer:

  1. Hi hiii!
    Du e för goooo!
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Såååå snyggt!!! Gitarren var ju sjuuukt snygg ju! Du är duktig på att rita.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack....jag som inte ens kan rita en katt!!! Men gitarren blev ok!
    Kram ingen

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina