Bloggintresserade

måndag 4 januari 2010

Ute i god tid!

Nu kan man säga att man är ute i synnerligen god tid!!!(Eller är sanslöst sen, vilket man vill!)..... Jag föredrar det förstnämda!Hihihi Nu är alltså Oändligakortet som jag gjorde video tutorial till dekorerat (Det finns strax en video på detta också ) Till detta kort är det nästan bara papper från INKIDO , rutor och stjärnor huller om buller! Stansade ut en MS bord och dolde kanten med halvpärlor, lilla Bambi stämplade och embossade jag i rött och rosetten runt halsen blev glittrigt turcosblå! Nu ska dett kort få smyga ner i Jullådan som först öppnar sig när nästa jul nalkas....suckar nöjt.........




Små rutorna satte jag på sniskan för att det skulle hända något annat, en gullig "julsocka" brad fick sitta på högersidan tillsammans med en blomma. Valde att sätta min julhälsning på olika sidor så att man kan följa texten medan man viker. Glittriga thicker bokstäver (JOY) och en egenhändigt gjord "Notblomma" med gröna små blad!Bokstäverna är stämplade med ett clearstamp alfabet. Avslutnings sidan med en cirkel att skriva i och mittemot denna sätta ett foto på pojkarna! Spetsen under remsan av INKIDO rödruta är självhäftande och jätte lätt att jobba med! Här ser man hur kortet ser ut stående på väg att vikas till nästa sida! Ett spännande roligt kort att få....och ge bort! Är du sugen på att göra detta kort finns det video tutorial på detta på youtube sök på linapyssel eller endlesscard/neverendingcard eller under etiketter här i blogen på tutorials Kramar från mig!

2 kommentarer:

  1. Oj, vilken häftig vikning! Den måste jag prova någon gång. Kram på dig och god fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du!! Längtar efter att se en Kinell version av detta!
    Kram

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina