Bloggintresserade

fredag 26 mars 2010

En som kan teckna!!

Har läng haft en ide om en fet liten ponny med luva....men kan omöjligen få ner detta på papper då jag är oduglig på att teckna, men så uppenbarade sig en ljusning och min kära bloggvän Carina hjälpte mig att få ponnysarna på papper! Hon är så talangfull och har en teckningblogg som du kan besöka HÄR och titta på allt fint hon gjort!! Vill skicka en stor tack kram till dig Carina för att du tagit dig tid och plitat ner de söta små ponnyhästarna!!!

3 kommentarer:

  1. Hej,Lina!
    Blir sååå rörd av dina fina ord om mig.Du får inte skämma bort mig.Jag är en vanemänniska....Skratt!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Tihiiii..e man duktig så e man!!! Du förtjänar all beröm och mer därtill!!
    kram Lina

    SvaraRadera
  3. Jag tar mig en lååååång tur bland dina fina alster... o jag måste ju bara hålla med... En sån härlig pålle!!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina