Bloggintresserade

fredag 2 april 2010

En riktigt GLAD PÅSK!!

I onsdags hade Pyssel Marie och jag en härlig dag.......vi fick pysslat hela dagen med avbrott för att hämta barn på dagis , mellis och lunch fixande, träning och nattning av barn....men sen var det pyssel till lite över ett på natten!!! Marie hade racer tempo och gjorde så fina Lo´s på sina små godingar. Jag pysslade i snigelfart!? Men bara ett av dom blev helt färdigt ska tilläggas!! Och hade minst tre projekt i omlopp...Kort...Lo´s en canvas tavla och en ask, oh hoppsan nu kan jag inte ens räkna!!! Hihihih. Har märkt att jag har en tendens att ha nogra olika projekt som jag hoppar i mellan...vet inte om det är bra eller dåligt men det är så mitt pysslande funkar just nu!!
Vill önska er alla kära bloggvänner och besökare en riktigt härlig påsk!!
Kramar till er alla och tusen tack för alla rara kommentarer!!

2 kommentarer:

  1. glad påsk på dig hjärtat! Du missar inte cc på Scrappiz?

    SvaraRadera
  2. Hi Lina
    Happy Easter
    love your easter ring, it is very pretty.
    back soon love chris xx

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina