Bloggintresserade

fredag 2 april 2010

Oj oj oj....så det kan gå!!!

Ja, man kan inte annat än att säga att det ÄR typiskt mig!!!! Det har varit en fullfart dag i dag och jag har inte hunnit komma i gång med mina alster till Scrappiz CC men så svirrade det till och första Lo´n är klar....en färgsprakande sådan på älsta fina sonen med ett hav av kantareller....men till min fasa upptäckte jag att jag med denna Lo deltar i barntävlingen??????? Och ja, det är ju ett tag sedan jag fyllde 18!!!Hihihiiiii. Ohhh suck.... , Lo´n blev i alla fall som jag ville och albumet behöver ju sina sidor för att bli fullt så jag får väl skratta åt mitt misstag och glädjas åt en ny sida!!! Nu ska jag vara duktig och läsa innan jag ger mig på nästa uppdrag!!!
Kram Lina

1 kommentar:

  1. i there Lina
    wow you have been a busy girl today
    your scrapbook page is fabulous.
    hugs chris xx

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina