Bloggintresserade

lördag 3 april 2010

Monkey Business!!

Nu har jag gjort en Lo som är rätt ....alltså inte till barn utmaningen (se inlägget under!!) Underbara bilder på sonen som ALLTID sitter högst uppflugen i träd topparna!! Man håller andan och försöker att inte bli alltför uppstressad!!! En liten klätter apa med andra ord och jag bara älskar dessa bilder! Tolkade skissen till en av utmaningarna på Scrappiz CC och cracklade chipboard bokstäverna efter att jag färglagt dom lite slarvigt i blå ton och så blev det Rubbon bokstäver till "Business". Ett svart/vitt mönster papper från INKIDO sitter bakom bilderna och så har jag klippt ut ett lite hjärta i samma papper som sitter vid journalingen uppe i högra hörnet! Hoppas ni alla får en härlig dag i solen.....för oss blir det en tripp till Slotts skogen men picknick!!
Kram Kram Lina

1 kommentar:

  1. Hi there Lina
    wow love this scrapbook page,I admire the way you do lots of different things, we never know what its going to be when we come to your blog its always exciting.
    I am jealous of your weather as today its cold and certainly not picnic weather,so have a lovely one and think of me in the cold!!
    lots of hugs chris xx

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina