Bloggintresserade

måndag 12 april 2010

Nu har vi kommit hem igen efter en härlig tur till Stockolm och dopet av minsta kusinen HANNA. Hon var så dultig i kyrkan och John och Isac hade turen att få hälla vattnet i dopfunten.....Utan fadäser! Hihihih menar ingen som blev dy blöt eller ramlade ner! Prästen var toppen också, hon diggade mina skor, ska visa dom sedan det lovar jag!! Alltså en ganska cool präst måste tilläggas!
Vi hann även umgås med nära och kära i helgen, äta god mat och shoppa! Bestämde oss för att sov rummet skulle få sig en vår make over och det gick från att vara i grå ton till härligt lime färgat!! Jag har fixat till en av de vita krukorna och klockan lite för att det bättre skulle matcha det nya!
Lite dålig bild kvalitet , men i verkligheten blev det alldeles ljuvligt!!! Vill bara gå och sova nu!!! Jag får väl kanske vara lite duktig och stoppa in några detalj bilder i det här inlägget sedan med nu ska jag ut och leka med barnen i solen!! Ha en härlig dag mina vänner! Kramar Lina

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag borde kanske också gjort en före och efterbild för idag har jag lagt golv på min balkong, köpt förvaringslåda därtill och dynor till stolarna. Så nu har den biten blivit som jag velat. Nu e det bara blommor och pynt kvar. Men det får bli en annan dag, för nu har jag så ont i hela kroppen att jag kan inte röra mig knappt.
    Ditt sovrum blev jättefint. Visst e det kul att förnya.
    Kramiz

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tog dig tid och lämnade en kommentar till mig,jag blir så glad!!
Kram Lina

Thank you very much for beeing a sweetheart leaving me a comment before you leave!!! You make my day!!
hugs Lina